okul öncesi

okul öncesi sitesi www.anaokullu.com hizmetidir

çocuklar için şarkı

with one comment

çocuklar için şarkı

Okul öncesi eğitim cocuk şarkıları indir sayfası 7. bölüm

çocuklar için şarkı
60: Sağlık öğütleri
61: Sakla zamanı gelir zamanı
62: Sar sar makarayı
63: Spor ve sağlık
64: Taşıtlar
65: Tavsan
66: Tin Tin Tini Mini Hanım
67: Trafik rondu
68: Turizm marşı
69: Türkmen kızı
70: Yaşasın ilköğretim okulu
71: Yerli malı haftası
72: Yerli malı yiyelim

Yukarıdaki cocuklar için sarkıları aşağıdaki link’ten indirilebilirsiniz.
cocuk şarkıları indir
Dosya Boyutu: 22mb
Dosya şifresi: http://www.anaokullu.com

Etiketler: çocuklar, çocuk, için, şarkı, okul öncesi, indir, okul öncesi şarkılar,anaokulu şarkı,çocuk şarkıları,cocuk şarkıları

Written by okuloncesi

Şubat 20, 2008 at 12:33 am

Bir Yanıt

Subscribe to comments with RSS.

  1. cok begendim cocuk sarkilarini boylesi bulmak cok hosuma gitti.. tesekkurler.. birde kucukken dinledigim cocuk sarkisi vardi.. onu bir turlu bulamiyorum.. bir yerde sozlerini buldum fakat sarkiyi dinleyemiyorum.. ismi kucuk kiz.. sozleri hatirladigim..

    kucuk kiz kucuk kiz soyle bana nerdesin
    dun sabah bekledim oynamaya gelmedin..

    bu sarkiyi dinleye bilecegim bir yer biliyor musunuz.. siz sarkilariniza ekleyebilir misiniz??

    gulden bora

    Nisan 4, 2008 at 6:15 pm


Bir Cevap Yazın

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

